Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
Po-Pia 8:00-15:00
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  1. Úvod
  2. Postup záručnej opravy
Postup záručnej opravy

V prípade záručnej opravy Vás prosíme o nasledovný postup :

 

Produkt MAKITA

1. informujte nás o záručnej oprave emailom na : info@hobys.sk

Prosím uviesť :

  • Typ reklamovaného tovaru
  • Výrobne čislo
  • Popis poruchy
  • Číslo faktúry alebo objednávky
  • Adresu a tel kontakt ak je zmena oproti objednavke 

2. Poprosim Vás,  aby ste poslali na adresu

HOBYS s.r.o
Kozmonautov 6
94301 Sturovo

  • len samotný tovar, ktorý reklamujete bez príslušenstva na doleuvedenú adresu
  • kópiu faktúry  = poprosím pribaliť do balíka resp je možné poslať aj  emailom na : info@hobys.sk  Daňový doklad - faktúra vystavená firmou HOBYS s.r.o. Kozmonautov 6 94301 Štúrovo ICO 46006079. Faktúra – daňový doklad musí obsahovať reklamovaný tovar s výrobným čislom, ktoré musí býť identické s výrobným čislom reklamovaného tovaru.

Odporúčame poslať balík, kde je možné odsledovať pohyb balíka = môže to byť Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou.

 

Produkt DeWALT

Poprosim Vás,  aby ste poslali na adresu :

BAND servis s.r.o.
Paulínska 5956/22,
917 01 Trnava
tel: 033/551 10 63
e-mail: servis@bandservis.sk

  • len samotný tovar, ktorý reklamujete bez príslušenstva 
  • kópiu faktúry  = poprosím pribaliť do balíka.  Daňový doklad - faktúra vystavená firmou HOBYS s.r.o. Kozmonautov 6 94301 Štúrovo ICO 46006079. Faktúra – daňový doklad musí obsahovať reklamovaný tovar s výrobným čislom, ktoré musí býť identické s výrobným čislom reklamovaného tovaru.
  • certifikát o predĺženej záruke ak si uplatňujete 3 ročnú záručnú dobu z web stránky https://www.dewalt.sk/3/ Náradie musí byť registrované do 4 týždňov od nákupu náradia 
  • Popis poruchy
  • Adresu , telefónny kontakt kde Vám bude náradie poslané naspäť
  • email

Odporúčame poslať balík,  kde je možné odsledovať pohyb balíka = môže to byť Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou.

 

Produkt BOSCH

Postupujte prosím podľa :

https://www.bosch-professional.com/sk/sk/repair-form/professional/repairForm.htm

 

Ostatné produkty

1. informujte nás o záručnej oprave emailom na : info@hobys.sk

Prosím uviesť :

  • Typ reklamovaného tovaru
  • Výrobne čislo ak je dané
  • Popis poruchy
  • Číslo faktúry alebo objednávky
  • Adresu a tel kontakt ak je zmena oproti objednavke 

2. Poprosim Vás,  aby ste poslali na adresu

HOBYS s.r.o
Kozmonautov 6
94301 Sturovo

  • len samotný tovar, ktorý reklamujete bez príslušenstva na doleuvedenú adresu
  • kópiu faktúry  = poprosím pribaliť do balíka resp je možné poslať aj  emailom na : info@hobys.skDaňový doklad - faktúra vystavená firmou HOBYS s.r.o. Kozmonautov 6 94301 Štúrovo ICO 46006079. Faktúra – daňový doklad musí obsahovať reklamovaný tovar s výrobným čislom ak je dané, ktoré musí býť identické s výrobným čislom reklamovaného tovaru.

Odporúčame poslať balík, kde je možné odsledovať pohyb balíka = môže to byť Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou.