V prípade záručnej opravy Vás prosíme o nasledovný postup :
Produkt MAKITA
1. informujte nás o záručnej oprave emailom na : info@hobys.sk
Prosím uviesť :
- Typ reklamovaného tovaru
- Výrobne čislo
- Popis poruchy
- Číslo faktúry alebo objednávky
- Adresu a tel kontakt ak je zmena oproti objednavke
2. Poprosim Vás, aby ste poslali na adresu
HOBYS s.r.o
Kozmonautov 6
94301 Sturovo
- len samotný tovar, ktorý reklamujete bez príslušenstva na doleuvedenú adresu
- kópiu faktúry = poprosím pribaliť do balíka resp je možné poslať aj emailom na : info@hobys.sk Daňový doklad - faktúra vystavená firmou HOBYS s.r.o. Kozmonautov 6 94301 Štúrovo ICO 46006079. Faktúra – daňový doklad musí obsahovať reklamovaný tovar s výrobným čislom, ktoré musí býť identické s výrobným čislom reklamovaného tovaru.
Odporúčame poslať balík, kde je možné odsledovať pohyb balíka = môže to byť Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou.
Produkt DeWALT
Poprosim Vás, aby ste poslali na adresu :
BAND servis s.r.o.
Paulínska 5956/22,
917 01 Trnava
tel: 033/551 10 63
e-mail: servis@bandservis.sk
- len samotný tovar, ktorý reklamujete bez príslušenstva
- kópiu faktúry = poprosím pribaliť do balíka. Daňový doklad - faktúra vystavená firmou HOBYS s.r.o. Kozmonautov 6 94301 Štúrovo ICO 46006079. Faktúra – daňový doklad musí obsahovať reklamovaný tovar s výrobným čislom, ktoré musí býť identické s výrobným čislom reklamovaného tovaru.
- certifikát o predĺženej záruke ak si uplatňujete 3 ročnú záručnú dobu z web stránky https://www.dewalt.sk/3/ Náradie musí byť registrované do 4 týždňov od nákupu náradia
- Popis poruchy
- Adresu , telefónny kontakt kde Vám bude náradie poslané naspäť
Odporúčame poslať balík, kde je možné odsledovať pohyb balíka = môže to byť Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou.
Produkt BOSCH
Postupujte prosím podľa :
https://www.bosch-professional.com/sk/sk/repair-form/professional/repairForm.htm
Ostatné produkty
1. informujte nás o záručnej oprave emailom na : info@hobys.sk
Prosím uviesť :
- Typ reklamovaného tovaru
- Výrobne čislo ak je dané
- Popis poruchy
- Číslo faktúry alebo objednávky
- Adresu a tel kontakt ak je zmena oproti objednavke
2. Poprosim Vás, aby ste poslali na adresu
HOBYS s.r.o
Kozmonautov 6
94301 Sturovo
- len samotný tovar, ktorý reklamujete bez príslušenstva na doleuvedenú adresu
- kópiu faktúry = poprosím pribaliť do balíka resp je možné poslať aj emailom na : info@hobys.skDaňový doklad - faktúra vystavená firmou HOBYS s.r.o. Kozmonautov 6 94301 Štúrovo ICO 46006079. Faktúra – daňový doklad musí obsahovať reklamovaný tovar s výrobným čislom ak je dané, ktoré musí býť identické s výrobným čislom reklamovaného tovaru.
Odporúčame poslať balík, kde je možné odsledovať pohyb balíka = môže to byť Slovenskou poštou alebo kuriérskou spoločnosťou.